skitkorv också!

jag blir så irriterad, man vaknar, kliver upp, hela morgonen går som den ska, sen har jag lite tid över, sätter mig vid datan , tänkte ladda upp dagens outfit, men det är något konstigt med mobil anslutningen , asså i början när jag hade mobilen så hamnade bilderna blandat i datan , asså inte i den ordningen som jag tog dom , så det sista bilden kunde vara på 53: e plats , aja, ni fattar , sen gick det över och bilderna hamnade i början , men nu har det börjat knasa sig igen! usch! så jag måste leta igenom typ 900 bilder för att hitta outfiten för idag , jobbigt! så det blir ingen bild, men det är iaf en randig tröja från H&M och ett par mörkblå jeansleggins från gina :) +  så kommer jag ha regnjacka, jag vet att jag är cooooooool! :D (h) men det är jobbigt att bli blöt när man äker moppe, inte för att det regnar nu men det kommer säkert att börja om jag inte har med mig den ;)  sen ska vi ju vara ute hela förmiddagen så alltid bra att ha :)

ska åka hemmifrån om typ en halvtimme, jag kliver alltid upp för tidigt, men heldre det än att jag behöver stressa jätte mycket;) hihi

vi hinner kanske höras innan jag åker, man vet ju aldrig ;)

♥sara



Kommentarer
patricia

svar; ah, precis :) <3

2009-09-01 @ 15:37:08
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/
Kia

åker du hem i från kvart över sju? :OOOO <3

2009-09-01 @ 19:03:14
URL: http://kia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0