oooopsi! (a)

jag är inte slolt över hur jag har betett mig när det gäller bloggen , fy sara ! det är det ända jag kan säga.
men i torsdags så var det iaf skola först och sen åkte jag hem till patricia och sov där :) myyys!  sen åkte vi moppe till skolan dan efter asså fredagen för er lite trögare, från järna! det var långt, kallt & en hems åktur! men vi kom fram till skolan som 2 isbitar med vi kom allt i tid! hahahaha :D
skolan igår var ockå bra :) kommer inte ihåg vad jag gjorde men aja :) efter så åkte jag och patricia hem tille lloika och hämtade henne , eller asså hon tog sin moppe, sen dorg vi till onecorner, dumpade patricia hemma hos sig och jag & ellika åkte till mig :) efter ett tag kom vi på att vi skulle åka till rusta :) vi hade sett i ett reklamblad att dom sålde ut maskeradkläder där för 79 :-, vi åkte dit, maria följde också med :) vi hittade en "jätte fin" vit klänning, för 6-8 åringar, me n det satt bra på ellika, klänningen m,åste ha vart gjorde för skit stora barn :O:O:O:O

när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket, provade klänningen typ :) sen kom patricia, då åkte vi till pizzan , vi åt där :) sen kom emma & emma dit också, men bara lill- emma åt :) sen åkyte vi hem till mig:) men ellika åkte hem.
då gick jag, patricia, emma & emma och mötte kia & ida vid ica, vi köpte popcorn och dricka till kvällen :)sen var vi hemma hos mig :) hade det mysigt :) sjöng singstar, körde sanning och konka och sov i husvagnen :) myyyyyyyys!            

senare idag ska jag åkte till östertälje :) partaj hos nicole :) jag sover där så det blir nog ingen bloggning förren sent imorron , om ni har tur, hihi :)     
ska lägga upp lite bilder nu :)

♥sara    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0