onsdag.

hejhej :) idag har jag vart i skolan , ovanligt eller hur ? ;) hade iaf engelska typ redovisning, bild och idrott :) hihi, efter skolan drog jag, emma& patricia hem till emma s på fika, hon fyller ju år idag! graaaaaaaatis!
körde kronan lite också ;) haha
men nu är jag hemma, ska snrt hoppa in i duschen, sen skla jag gå och lägga mig tiiiiiidigt, asså jag är hur trött som helst , jobbigt! imorron blir det iaf moppe till skolan så jag får lite sovmorgon :) emma s åker med :) skojskoj:D efter skolan drar jag, emma, emma & mirre , vet inte om det är några fler ner på stan , emma s ska ta hål i navlen , guuuud vad läskigt ;) jag skulle typ börja gråta! men jag och emma e ska iaf ta hål i öronen , eller fler hål då :) mirre vet jag inte riktigt(a)

hörs kanske senare :)

♥sara



Kommentarer
madeleine

fan va läskigt att ta jål i naveln... jag skulle typ dö :O<3

2009-09-02 @ 19:42:36
URL: http://maddeey.blogg.se/
emmae

YÄYÄYÄ, jag och sara är dom cooolaste bruttorna som ska tå hål i öronen på en frisörsalong, HAHHAHA:D<33333

2009-09-02 @ 20:52:04
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0