onsdag.

hejhej :)

blev ingen bloggning igår, var i skolan åkte hem till nicole och var i östertälje hela långa kvällen :) kom hem vid kvart över 9 så jag orkade inte sätta på datan och skriva något :)

skolan idag var iaf bra :) hade hl, hl & engelska, läste klart min svenska bok , eller asså jag har inte läst ut den men jag har läst det jag ska , ska nog läsa lite ikväll också, det är bra att ligga före (a)

jus det ! nästa vecka är det skolfoto för min del, spex också, har fortfarande inte kommit på vad jag ska vara , är pocahontas (stavning!?) en bra idé, klä sig indianigt? ;)om ni har en bättre idé är jag självklart öppen för förslag;)

nu ska jag läsa bloggar :)

se you later alligator! :D

♥sara



Kommentarer
Patricia

ida landin ska va hon tjejen (kan inte stava namnet..) haha, men ni båda kan ju va henne isf ;) <3

2009-09-23 @ 17:46:13
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0