onsdag:)

hejhej :)

dags för bloggning tyckte jag , det blev inte alls mycket sånt igår ;) var upppppptagen :D efter skolan åkte jag, patricia & ellika ner på stan , köpte present till emma s som jag inte kan avslöja vad det är ;) sen tog jag moppen till nicole och sen gick jag med henne till någon ungdomsgrupp ;) riktigt kul faktiskt :) sen var dte så sent så moppen fick sova i nicoles garage över natten , pappa hämtade mig :D
skolan idag var helt okej :) kollade film & hade demokrati. sen hem, ellika hängde på :) vi har pysslat (hhhhh) jag vet att vi ä r coola ! :D hahahaha, jag kan inte visa vad vi har gjort, det är hemligstämplat :D

  

♥sara



Kommentarer
Anna

sv; haha 4/ toasters :D

haha nej det är DU som är SÖT ! :o <3

2009-09-09 @ 22:09:26
URL: http://annnaaaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0