måndag

hejhej :)
måste bara säga att jag typ var jätte duktig idag i skolan (h) jag fattar att jag låter som värsta pluggisen men hallå!? jag går i nian, det är tilllåtet! jag kan alla 30 tyska glosor, ligger lite bättre till i matten och är snrt klar med min bild i bilden (hhhh)
haha , så jag behöver nog inte sitta uppe hela långa natten oc jobba, tror faktiskt inte att jag ska göra någonting alls idag hemma :D
efter skolan åkte jag iaf ner på stan , det var inte meningen men bussen hann åka innan vi kom ner på stan , så vi missade den ;) men jag , ida & patricia gick och köpte kläder till idas spex :) haha , det var ruuuuligt!

snart ska jag nog sätta igång med min pocahontas ( stavning ?!) klänning ;) hoppas den blir bra , håll tummarna nu alla:D:D:D

hörs nog senare :)

♥sara



Kommentarer
emmae

sv: nämen ojoj sara, lite MINNESFÖRLUST pga ALKOHOOOOOOOL!! :) visa bilder på din INDIANANNANANNADKLÄNNING!!!!:D:D:D<333333

2009-09-28 @ 20:02:34
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0