ingen rubrik.

hejhej :)

skolan idag var väl som vanligt ;) efter skolan åkte jag bara hem eller jag skjutsade hem nicole först (h)
sen har jag städat, städat & städat. så nu är mitt rum fiiiiint:D haha , kommer vara lika stökigt igen på fredag (a) sen håller jag på att ladda över alla bilder från mobilen till datan , så att jag kan radera på mobilen. kanske därför det inte funkra, det kanske är fullt ;) vi provar . det kan ju inte mer än bli fel eller hur ?  det har hållt på att föra över nu i typ 20 minuter, och det har bara gått 65 %, så jag väntar ;)
imorron blir det moppe igen :) jag har kommit fram till att jag hinner om jag kliver upp typ halv 7:O hur skönt är inte det liksom :) haha.

hörs kanske senare, men lite bilder får vi väl hoppas :)

♥sara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0