fest hos emma :)

har inte blivit något bloggning på mååååånga dagar nu ;) men här ska ni få lite update om vad jag har gjort ihelgen och måndag+tisdag , men för att  inlägget inte ska bli hur långt som helt så tar jag en sak i teget :) det här inläggetär om emmas fest, kanske ni fattade av rubriken men aja ;)

lördagen började meed att jag åkte till patricia, fixade mig där och sånt :) vi blev superduper fina :) bilder från förberedelserna kommer här :
            det var innan festen det , sista bilden är sne, dumma dataor vill inte vrida på den ;) men den är snyyyyyg ändå (h)

nu kommer det maaaaaaassa bilder från fetsen , och då menar jag massa, jag tog flest bilder av alla ;) så nu måste jag skicka till alla, vet inte riktigt hur den ska gå til men aja :)

            

                                                                                    
det var några av väldigt många bilder ;) haha , eller det är ionte så några men aja :)
jag orkar inte skirva vad alla bilder är för något,, ni får helt enkelt gissa er fram :)

tack tjejer för en underbar kvall :)
jag älskar er!

snart kommer det bilder och lite skrivet om de andra dagarna :)

♥sara



Kommentarer
madeleine

haha snygga bilder XD<3

2009-09-16 @ 18:00:33
URL: http://maddeey.blogg.se/
Kia

haha snygg man är. älskar dig!<3

2009-09-17 @ 22:38:24
URL: http://kia.blogg.se/
Anna

najsiga bilder :D<3 hihi

2009-09-26 @ 23:00:18
URL: http://annnaaaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0