dagen med 9:or :)

hejhej :)
har precis duschat och gjort en kopp te :) idag i skolan eller om jag ens kan kalla det skolan idag :S det började iaf med att vi samlades i aulan och fick veta vad vi skulle göra) det var laserdome på gång :D:D:D
sen gick vi ut och körde brännboll & catch the flag( stavning ?)  sen åt vi mat, vid kavrt över 12 tog vi tåget till stockholm :) klev av på typ centralen tror jag och åkte tunnelbana (h) åkte typ i några minuter och klev av , gick till laserdomen :) där var det as kul skit varmt & en av dom roligaste dagarna i år :)
sen tillbaka till skolan , svettig & hungrig som en gris ;)
väl i skolan så kollade vi på film , en skräckis, alla kanske inte tyckte att den var läskig men det gjorde iaf jag :)  sen blev det pizza:) under filmen blev det typ snacks och dricka :)

den var min skoldag det :) om jag fick bestämma skulle vi göra det till en torsdags tradition :)kommer nog inte bli så -.-'

nu ska jag dricka klart mitt te och läsa bloggar :) har du någon bra blogg att rekomendra försten ? säg till! :D

♥sara



Kommentarer
emmae-

jag har en bra blogg att rekommendera; MIIIIIIIIN haha skojja, men typ Kenzas!:D<333

2009-09-18 @ 15:50:28
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/
mathilda

haha , niornas dag va ju bara för bra ! :)

näe , det skulle nog va föööör bra ifall vi hade det varje torsdag ;)



btw . fin blogg ! :) <3

2009-09-20 @ 18:59:49
URL: http://iqblond.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0