tröööööööött

hejhej (:
idag har jag varit jätte seg verkligen , asså jag och ellika vaknade vid typ halv 12 tror jag , men låg kvar i sängen till typ1? :S då åt vi frukost, sen gick vi och la oss igen (a) sen har vi legat där hela dan , tills ellika åkte hem vid typ kvart i 7, så plockade jag ihop lite i mitt rum, så jag ska bara dammsuga nu sen är jag klar (:

igår hos patricia var det skojsigt :D vi åt, skrattade och hade roligt (: bilder kommer nog imorron tror jag (: 

imorron är det prao (: jag ska vara på Åhlens med emma :D ska bli kul (: så önska mig lycka till (:

♥sara



Kommentarer
emmae

VI KOMMER ÄGA ALLT & ALLA PÅ ÅHLENS!:D<3333333333333333333

2009-10-11 @ 22:00:23
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0