söndag

hejhej :)

snart ska jag & ellika gå till ica för att köpa kanelbullar, det är ju ett måste idg :) hiih.
jag har iaf sovit här inatt. asså hos ellika :) igår kollade vi på film , rädda willy 3 :D hahaha

igår fyllde patricia år, jag hoppas att alla har sagtgrattis, det har iaf jag :d jag & ellika åkte dit klockan 10.38( tiden hon föddes ) men en tårta vi hade bakat och sa grattis :D haha , sen tog vi en runda på patricias nya moppe :D fiiiiin!
 
hoppas du fick en superdupermagaultrabra födelsedag sötnos! :D älskar dig ♥

hörs senare
♥sara



Kommentarer
Patricia

tackar än en gång :) i love you

2009-10-04 @ 16:00:15
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0