pluggpluggplugg!

hejhej :) fortfarande helt levande:D tror jag, skulle inte förvåna mig om jag hade dött men inte märkt det själv, har så j*vla mycket med skolan just nu , usch!

när jag tänkte skriva ett lite snabbt inlägg och sen fortsätta med projektet :(
skolan idag var okej men inte direkt toppen, det var för att vi hade matte prov,jag gillar inte matte!
sen skulle vi ha estet, men camilla var inte där, så vi hade hl som sög. jag gillar estet och bara för det så har vi ingen, sen engelska, med mats :) mats är rolig, lektionen med han var bra :) fick en uppgift som jag blev klar med och sen jobbade jag projekt, försökte iaf.. det går ine bra att göra det i skolan , fyfan!
sen var det storsamling. det är tråkigt-.- lärarna står bara och säger hur dåliga vi är, bra peptalk hörrni *not*
det låter som om min dag sög, men mina polare gjorde den mycket bättre :D tihi. looooove to you!
åkte moppe till skolan idag förresten :D men mirre, emma & emma :)

nu måste jag fortsätta men projektet.

♥pluggis-sara



Kommentarer
emmae

JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIIG MED! Utan dig i skolan skulle jag inte ha någon att klämma på när jag blir stressad ;)<33333

2009-10-22 @ 06:57:05
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/
madeleine

oyeah! dina ''schyssta polare'' heter madeleine :D<33

så du har faktiskt gjort ett grammatiskt fel.. du måste ändra och skriva: ''min schyssta polare, madeleine'' :D<33

2009-10-22 @ 16:58:19
URL: http://maddeey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0