jag kommer inte på någon rubrik men läs ändå :)

godkväll allesammans :D

har blivit mycket bloggning idag , och myyyyycket bilder :) tack patricia och ellika , eller jag kanse inte ska säga tack men aja :) jag gillar er ändå :D

nu har kusinerna ( gästerna ) åkt hem :) det vra kul att träffa dom , de var ett tag sen :)
vi kollade på kösslaget , jag har typ aldirg sett det men det var väl ganska bra , ola var med :) herregud vad han är snygg :D haha.

nu ska jag nog kolla på en film ,kanske projekt prinsessa, okej.. jag vet att jag är barnslig och som patricia kallar det töntigt, men jag gillar disneyfilmer, och disneychannel. och jag är väldigt arg att det inte finns på min tv längre ! :'( fast jag måste verkligen kissa först. jag ar gått runt och vart kissnödig jätte länge nu , men nu knnr jag att jag veeeeerkligen måste gå ;) hihi :$

imorron vet jag inte vad som händer, antingen ska jag ta det lungt och vara hemma hela dagen eller så ska jag försöka ha så roligt som möjligt. vi får se ;)

♥sara



Kommentarer
patricia

svar; hahah nej verkligen inte !



aa, de får vi ha ;) <3

2009-10-31 @ 23:11:02
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0