GÄSTBLOGGARE

tjobre smörgåsen !

hahah, Patte & Ellika häär, sara duschar. hehe, då rycker vi in !
vi tänkte skriva något roligt, men först ska vi använda våra supersmarta skallar till att komma på ngt roligt..

Jag vill först och främst säga att Edith backlund existerar, ingen i saras familj va på min sida -.-' men hon finns på spotify, de gillar vi ! eller inte, hon va inte riktigt i min smak. men jeje. min farmor måste ju ha något att lyssna på också (y) hahaha, skoja !

förövrigt hade vi det trevligt igår, kolla på Baksmällan (utan text..) haha, så jag förstod inte riktigt skämten men de andra förklara ju lite iaf :) men aja.

vi bjuder på lite roliga bilder, om vi hittar några, vilket vi gör ! mohahah


sääääääärgaaaaay (y)


gymnastiiiiiiiiiiiiiik !


jag, ellika & tim


tuffa grabbar (y)


& snart äre dags för idre igen tjejer, leeeets go hoe's ! :) heheh


allt från oss, vi hörs igen, det lovar jag !
jag har mer mumsiga bilder hemma hos mig, som väntaaaar (a)

puss på högerskinkan !




Kommentarer
emmae

hahahahaha, mera gästbloggning från er!:D och mera supersöta bilder på sara!:D diggar den högst upp HÅÅRRRT!:D<33333

2009-10-31 @ 14:17:43
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0