.

¤ det finns minst 2 personer här i världen som du skulle kunna dö för.
¤ minst 15 personer här i världen älskar dig på något sett.
¤ det ända skälet till att någon här i världen hatar dig, är att han eller hon skulle vilja vara som du.
¤ ett leende från dig kan göra någon annan glad, tillochmed någon som inte gillar dig.
¤ varje kväll finns det något här i världen som täner på dig innan han eller hon somnar.
¤ du betyder allt för någon.
¤ du är speciell och unik.
¤ någon, som du inte ens vet existerar, gillar dig.
¤ även om du gör ditt livs misstag så kommer nogåt gott ur det.
¤ när du tror att världen har vänt sig emot dig, titta en gång till.
¤ kom alltid ihåg de komplimanger du fått. glöm alla förolämpningar.

jag gillar mitt liv, jag har det bra, men även jag behöver bli påmind att jag behövs, att jag är älskad, att jag har någon att prata med om jag behöver.
jag behöver en axel att gråta mot och jag är ledsen , jag behöver vänner och familj som frågar hur jag mår. och om mitt svar inte är bra, fråga varför.
jag hittade den här listan nu , hade den på min blogg för ett tag sedan. i typ juli? man mår fan bättre av att läsa den. 
om din dag är skit. läs den, tänk på alla omkring dig´, som älskar och värdesätter eran vänskap/ kärlek.

det finns mer än 2 personer jag skulle kunna dö för. jag ler till främmande människor på stan , på ica och folk jag inte känner i skolan , jag vet att jag mår bra av att få ett leende ibland.. jag är speciell och unik, det vet jag. och jag är stolt över den jag är.
bortse allt dåligt i livet, man mår så jävla mycket bättre då. ingens liv är perfekt, men man får göra det bästa av det!



Kommentarer
madeleine

Woho! Sara goes livscoach! :D<33

2009-11-01 @ 12:20:14
URL: http://maddeey.blogg.se/
juliae

Finns alltid gumman!

när du än behöver mig :* <3

2009-11-05 @ 11:00:30
URL: http://jejej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0