(:

jag snodde den fårn patricia :) har tråååååkigt! (a)

visste du...
att jag vill ha - någon att krama.
att min senaste kyss - var för läääänge sedan.
att jag lyssnar mest på - spotify :)
att jag pratar - oavbrutet hela dagarna :)
att jag inte
gillar - sura godisar.
att min bästa vän - betyder mer än någon kan ana.
att min första riktiga kyss - får min att tänka tillbaka.
att jag avskyr när folk snackar - skit och tror dom är något
att kärlek är - något jag skulle offra livet för.
att jag gillar att - vara med mina vänner ♥
att jag alltid kommer att - vara glad över att jag börja på vittra.
att jag är hemligt förälskad i - nobody(a)
att sist jag grät var - var igår.
att min mobiltelefon är - en del av mig.
att när jag vaknar på morgonen - så kollar jag mobilen :D
att innan jag går och lägger mig - sätter jag alarm på mobilen :)
att idag har jag - ramlat med moppen :$
att jag just nu tänker på - hur stökigt mitt rum är ;)
att i kväll ska jag - försöka städa det :)
att i morgon kommer jag - att gå på partyyyy :)
att jag hoppas - att livet fortsätter så här.
att jag verkligen vill - veta varför..

♥sara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0