do you love your life? I know I do :) ♥

hejhej :)

hur mår ni idag ? jag mår toppen! fast jätte trött, men det gör inget, jag somnade lite när jag kom hem och sov i typ en timme, nu är jag pigg igen :) haha.
dagen i tvetaberg idag vr rolig, vi hade ju orgentering för er som inte vet ;) jag sprang med frida och vi tog 8 kontroller tror jag? (a)
vi var i skolan innan okcså, där hade jag tyska och bild. vi tog ju mopparna till tveta, jag, ellika, ida och mirre asså :) det gick bra, efter alla hade åkt därifrån med typ 14.28 bussen så stannade jag, ida, emma e, ellika, mirre, petra & jennifer för att grilla marsmallows (?) MUMS ! jag har bilder på mobilen men jag vet inte riktigt vart jag har lagt sladden , ooops (a)

nu ska jag försöka städa lite, sen stoppa in en tvättmasin och sen kanske göra lite tyska, sen blir det nog bloggning igen , tihi :)

hörs senare sötnosar :)



♥sara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0