pluggar, ej tid för bloggning

hej hej.

när ni läste rubriken kanske ni trodde att ni inte skulle få någon bloggning,
men som räddare i nöden klev maria in (det är hon som skriver men sara säger;))

Jag pluggar projekt, ska lämna i nå labsaker. Är snart klar faktiskt :)

Idag i skolan har det gått bra.
Jobbade lite engelska, projekt och matte.
Efter skolan gick jag och Ellika till ica och köpte en present till klassen.
Men jag ska ej avslöja vad det är ;)
Efter det gick vi hem till Ellika. Var där i typ en halv timme och gick sen till tåget.
Missade kvart i 4 tåget och missade då 4 bussen hem så jag fick stå och vänta tills halv 5 -.-
När jag kom hem så gjorde jag inget speciellt sen så dukade jag till maten och åt.
Sen började med projektet. Mitt i allt ihopa kom maria fram med kameran,
och rätt som det är fotar vi hejvilt. Finfina bilder, kanske kommer upp nån här :)

Nä nu ska maria få fortsätta med sitt (störa sara*haha*) och jag ska fortsätta med projektet.

♥ sara



Kommentarer
Patricia

svar; haha, nej jag ska inte bli arg isf ;)



farmville äger ! <3

2009-11-30 @ 21:43:14
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0