hockey med emma och emma :)

hejhej :)
kom hem för ett tag sen , har vart på hockey med emma & emma :) ssk- leleå. det gick jätte bra för skk första och andra perioden, sen började dom suga rejält! usch!
så det slutade med att luleå vann med 4-3 "/
men inga sura miner för det , eler jo, kanske lite ;)

min dag har iaf varit bra ) fick reda på att jag har tyska imorron som jag absolut inte alls är klar med, oops ;) hoppas läraren förstår att jag hade helt enkelt innte tid :)
sen hade jag matte också, jag fattar vad jag gör vill jag bara säga, väldigt stolt :D hihi

imorron blir det moppe till skolan :) kul! har idrott till 3 så stannar lite längre, men som tur är så har jag stor-emma som håller mig sällskap på idrotten :) tihi.

hörs imorron :)

♥sara



Kommentarer
emmas

svar: hihihi!:) <333 synd att dom förlora, men VI hade det iallafall roligt!! ;) <3333333333

2009-11-03 @ 16:14:05
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
emmae

LULEÅ KICKED YA ASSSS! :D <3333 '' MEN JAG GILLAR ER ÄNDÅ!'' :D <33333333

2009-11-03 @ 16:28:13
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0