måndag.

godkväll alla sötisar!

hur mår ni? själv mår jag sådär. har ont i halsen och känner att jag börjar bli förkyld, inte så kul-.-'
men men. hoppas det går över, jag har vart nere på ica och köpt halvtabletter, det hjälper nog :)

vaknade upp hos ellika idag , men antal andra brudar :) vi hade jätte skoj igår! skrattade väldigt väldigt väldigt mycket.
men när jag vanknade ser jag attd et står saker och ting i mitt ansikte, behöver inte skriva vad (a). men som tur var så gick det att tvätta bort :D
var kvar hos ellika till kanske halv 1 . tror jag , åkte hem med pappa och tog moppen till emma s lite senare , hon och mirre var där så jag har hängt med dom ett tag :D ikväll händer det nog inget speciellt. bara hemma tror jag ;)

det kommer lite bilder från igår lite senare ;)


pussar/ sara♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0