hos ellika.

hejsan hoppsan!

just nu sitter jag i ellikas rum , hon är i duschen. vi ska senare dra oss till skärholem , eller något sånt ;)
själv har jag det inte så jätte bra ekonomiskt med eftersom jag är en så bra vän så följer jag emd och kollar på när ellika gör av med alla sina pengar (a)
dagens att göra är köpa sommarbusskort. h<de det förra året och det är riktigt smidigt :D men jag har inte pengar till det heller så ellika får lägga ut åt mig så får hon pengar om ngon dag :D

min förkylning har inte direkt blivit bättre, och jag måste säga att man inte ska köra moppe när man är förkyld, jag åkte hit med min och det var vääääldigt svårt att håll sig på vägen när man nös. åkte nästan ner i diket 3 gånger :O

pussar / Sara♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0