dalarna, here we come !

tjohej :)

patricia här igen, trevlans :)

nu sitter vi i bilen och har precis ätit glass från donken, mums !
nu är det 107 km kvar tills vi är framme, vilket betyder att varken jag eller sara kommer kunna smsa eller ringa lika mkt som innan, för man har knappt ngn mottagning där ute.
aja, jag och min lillasyster sitter och kollar på film, ngn tråkig.
det är även 22 grader i skuggan ser jag nu, gud vad skönt !
oj, nu simmar min glass runt här, ska väl ta och rädda den från simturen, den kan få njuta i min mage ist :) hihi.

sara hälsar och vi vet att ni kommer att sakna oss, men vi kommer hem på måndag eller tisdag.. förhoppningsvis !


/ den trogne gästbloggaren Patricia ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0