bilder från sönadg ;)

liite försenade bilder , har inte orkat ladda upp dom fram mobilen , men nu så ;)


fråga inte vad dom gör på bilden ;) eller ni kanske ser? det 'är i alla fall jennifer och emma s ;)
jag hade inte laddat över några fler bilder såg jag nu , men det blir lite bilder från fredag/lördag hos patricia :D

emma s :D <3

mirre, jennifer och emma s klädde ut sig och gick till kevin för att hämta en sak ;) haha ( vi körde sanning och konka, vi är inte riktigt så här konstiga i vanliga fall )
emma s
det gick inte att rotera bilderna , eller så är det bara jag som inte kan , menmen , ni får helt enkelt vrida på huvudet :D
det var nog dom bidlerna tror jag :)

vi kanske hörs lite senare , kanske med en dagens outfit, vem vet ;)

pussar / sara♥


Kommentarer
emmas

jag var ju med på 3 bilder :Dvad roligt, men alla var inte så sygga, eller rättare sagt ingen, men det gör inget. :) <333 pusss älsk!! <3333333

2009-06-19 @ 17:31:18
URL: http://emmaasollert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0