22.09

hejsan :)

patricia är här ::D vi har fixat hennes blogg lite :) skojskoj , men nu gav hon upp så då vart det dags för mig att blogga;)
imorron drara vi hem till hennes pappa och på torsdag till dalarna, dvs. ingen dator. så ingen bloggning fören på söndag "/ men håll ut!! jag vet att ni klarar er. när jag kommer hem får ni då massor av roliga bilder från våran vistelse i dalarna;) hihi

ellika sov ju över igår. och vi ställde klockan på typ halv 8 imorse. hon skulle typ till optikern så vi var tvungna att kliva upp. tog moppen in och smidig som jag är så låste jag in alla mina nycklar i det där facket under sätet, jag fick då ringa pappa och han fick åka hela vägen utifrån enhörna klockan 10 i 9 på morgonen med mina extranycklar så att jag skulle komma in i moppen ;) tack pappa! <3
åkte sen hem till ellika, eller adam rättare sagt, han fyllde år den 21:a så han fick en lite försenad födelsedagspresent;) en badring med bilar på. cooolt!
sen blev det en trip hem till patricia, tripen blev lång och det slutade med att jag åt middag där , ellika var tvungen att åka hem , skulle rida tror jag. sen åkte jag och patricia hit. man har så himla mycket frihet med moppen :D mycket bra ! tummen upp för moppar:D:D <3

skriver nog imorron hemma hos patricia :D

pussar/ sara♥


Kommentarer
emmae

men neeeej! :o vad tror du lilla sergay ? tror du verkligen det ? ATT JAG KOMMER KLARA MIG ? du borde veta bättre än så! menmen, jag får väl hålla ut tills du och patricia komemr hem ;) ha det så roligt mina små barn! ilyyyyyyyyyy<3

2009-06-23 @ 22:28:47
URL: http://emmapatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0