21.35

hejhej :)

blev inte alls mycket inlägg idag , men jag har mina ursäkter,  var på ikea ett tag , shoppade saker till rummet. kom hem med :

# en byrå eller liknande.
# vaser
#blommor till vaserna
#bilder
#ram till bilderna
 det var inte så mycket , men får se om det blir mera sen när jag har fått ordning på allt ;)
sen när jag kom hem var jag bara hemma ett tag innan jag ringde emma, men emma skulle vara med lill- emma men jag fick vara med, åkte till dom och mirre kom efter ett tag ;) åkte hem och fortsatte med rummet, är nästan klar nu och är riktigt nöjd :D bara lite finputsning kvar (a)


imorron ska jag vara med ida och fler :) skojigt! tar moppen in vid halv 1 :)

pussar / sara♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0