bilder :)

hejhopp!

igår hade vi massor av skojsiga saker på gång ;) hemma hos patricia spelade vi monopol, det var nog mest kul efter som jag vann , jippie! tihi
sen skulle vi ju plocka körsbär, det skutade med att vi fick åka turkåk ner till sandviken för att patricia inte fick igång sin minimotor ;) menmen.
sen stack jag och patricia hem till mig och åt, emma & emma hem till sig , dom åt också ;) sen kom dom till oss :) vi sjöng singstar, åkte kärra pågatan och skämde ut oss, men vad gör det ? ingenitng! hahahaha
sen spelade vi med andra ord med marcus och maria-. jag och emma e vann självklart :) vi är bäst!
sen gick vi och la oss i husvagnen , patricia berättade lite hemligheter och emma och emma fick säkert mardrömmar eller nått, kul! haha
vi somnade typ runt 3.

sen väckte emma e oss vid typ 10, drog upp alla gardiner i husvagnen och det blev vääääldigt ljust! men men , eftersom vi gillar henne så klev vi upp ;)


monopol , jag som drar kärran upp för backen med emma & patricia i -.-', emma & patricia sjunger singstar, emma, emma & patricia åker kärra( hoppas att ni ser emma snygga öron ), emma i en fotölj, påväg ner för backen , wihooo!

idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, eller alla ska hem typ 2, får se vad jag hittar på ;)


Kommentarer
Sandra

Tack :) idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :) dudå?

2009-07-31 @ 12:47:47
URL: http://lillsazza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0