19.48

hej sötnosar!

det var lääänge sen det var bilder. så nu när jag ändå har laddat över bilder från dalarna till datan kan jag lika gärna ladda upp dom här ;) så bilder från dalarna kommer här :


patricia nere vid bryddan ;) sexiga miner ab! <3


nere vid bryggan (h)



vi tränade på hopp;) tihi

finns många fler men inte med så bra kvalitet, så vi skippar dom (q)

ikväll blir det bara hemma, ska bli riktigt skönt att gå och lägga mig själv, sova ensam, vakna upp själv, äte frukost själv. allt sånt , inte för att jag ar haft något emot de senatse veckan , det har vart jätte mycisgt :D
imorron kanske det blir lager 157 med mamma :D beror på väder och sånt . hoppashoppashoppas:D

just det , operation hämtahjälpfråntöntigaochosnällamännskor gick bra, inga problem uppstod under och vi kom hem säkra ;) HAHAHAHA!

pussar / sara♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0