09.25

hejhopp!

kom hem för ett tag sen , har vart i eskilstuna. var först på lager 157 och sen tuna park;)
dagens inköp är :

frank dandy trosor, lager 157. 80 kr/ st :D

vitt skärp, lager 157 100 kr, svart skärp, vila, 79.50kr

bikini, JC 79.50 kr/ del

 jag köpte också en svart tjocktröja, man såg knappt vad det var på bilden så jag skriver bara  ;) köptes på lager 157 för 120 kr tror jag :D

ellika kommer också snart , jag ska åka loch möta henne vid ridhuset ;) asså jag fick moppen i mars eller vad det nu var , jag tycker fortfarande att det är lika roligt att åka(a)
vi vet inte riktigt vad vi hittar på ikväll, kollar nog film eller nått ;)
hörs senare.

pussar / sara♥


Kommentarer
patricia

skärpen är nödvändiga iaf, vi vill ju inte råka ut för "hejhopp,heltplötsligttapparmanbyxornainförfamiljenlaukkanensgäster" dramat igen ;) hahahaha <3

2009-07-09 @ 19:37:28
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0