01.12

"if you don´t belive me, look deep into me eyes and ask me again"

jag och ellika drog till emma och emma, åkte till norrlöt med dom , körde lite minigolf som gick skit! oh fikade :D åkte hem till lill-emma och badade i hennes pool :)
jag och ellika hade lovat maria att laga middag , så vi åkte till ica och fixade saker till det , kom hem, lagade mat, åt mat, skrattade! efter maten drog jag,maria och ellika  drekt till ica, träffade åsa och josefina, åkte hem till åsa, var där med åsas föreldrar och grannar. sen kom jacob, sen körde vi 5 kamp ;) gick väl sådär..;) då kom pontus.  sen badade jag och ellika , cirkuskonster i vattnet a(h) efter någon timme gick vi upp. satt vi bordet med alla :) och vid kvart i ett typ åkte vi hem , pga. av detta har jag inte kunnat uppdatera så mycket ;)
det var våran dag det :)

pussar / sara♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0