vinterdag!

tjaa!

har varit hemma nu i några timmar, har varit och åka pulka med emma, emma, ellika och miranda :D
jag och ellika ställde klockan på typ 10 och var klara att åka runt halv 12 tror jag, så vi åkte med våra pulkor och sånt till backen och där väntade vi på emma och emma :D miranda kom senare:d dagen har varit super rolig, även fast jag har ramlat många gånger med tefatet-.- helvete vad ont det kan göra! :O vi åkte skridskor ockå, jag är inte speciellt bar på det , men jag håller mig uppe :D hihi

tog massa bilder som jag ska ladda över snart :D

imorgon ska jag ta en trip in till stan , ska kolla på ett typ glitterskärp till nyår :) får se om jag hittar något, hoppashoppashoppas :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0