patricia bloggar, sara är trist

tjenare (:

det är patricia som skriver, sara har brist på fantasi fast hon sitter här bakom mig (y)
idag är det nyår, som sara ska spendera med mig! hehe.
vi ska va hos mig eller a, iaf äta här (:
och det kommer typ 20 pers hit, några familjer.
så det blir vl trevligt, sen drar vi nog till ngn annan eller något (:

så kvällen blir som den blir, men den kommer bli mucho grym!
imorgon blir det nog foton, om vi orkar fota (:

om ni vill veta en tråkig sak så har jag ont i ena sidan av huvudet, inte skönt.
och sara har ont i sin örsnibb, inte kul!

här snöar de mycket, vi gillar't inte.

igår städade vi mitt lilla hus, duktigt som *** (:
nu är det fint (a)

nej, nu ska jag blogga lite snabbt & sen ska jag dra ner med sara.
pusshej


Kommentarer
emmas

hahah, gott nytt år på er sötnosar!!! :) älskar er!! <33 hoppas ni kommer till oss sen!! :) <33333333333333

2009-12-31 @ 18:39:56
URL: http://emmaasollert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0