hos ellika

hejhej :)

sitter här med ellika, kom hit för ett tag sen ,

igår var jag ute i snön och lekte med emma och miranda, herregud vad det är kul att åka pulka! tack tjejer för en mysig dag :D efter det åkte vi hem till miranda och kollade film , mänsom hatar kvinnor, det ar braaa:)
sen åkte jag hem och sen typ direkt till patricia. sov där inatt :) hon höll mig vaken allt för länge, fy patricia!
vi klev upp tidigt för att hinna med en tidig buss in till stan. var där med henne till typ halv 12. hon skulle hem till sin pappa. då ringde jag ellika, ick veta att hon också var på stan, så jag gick och mötte henne där :)

ska snart skriva om min julafton , bilder på vad jag fick får ni vänta på lite, måste fixa det hemma först :) tihi



Kommentarer
Patricia

jag höll dig inte vaken, det var du som inte ville sova ! ;) <33

2009-12-26 @ 16:24:49
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/
emmae

hihi, tack för en mysig dag du meee!:D ''man som hatar kvinnor, det ar bra'' , menar du att det är bra att män hatar kvinnor? hahaha:D<3333333

2009-12-26 @ 16:26:56
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0